sobota 18. februára 2012

Jar sa blíži

Jar sa blíži, šialená zima sa skončí, začne rásť tráva a všetko bude veselé a pekné! Aj keď optimizmus je možno prehnaný, však.... čo ja viem, chceli by ste napríklad šliapnuť do takejto sračky? Najskôr som si myslel, že sa tam vysral kôň, ale je to predsa len psie HOVNO. Ozaj, áno, takmer som zabudol, je to na trávniku medzi panelákmi, v priestore medzi zaparkovanými autami a "basketbalovým ihriskom". Nech sa páči, tu je dokumentácia. A znovu sa pýtam, ktorý IDIOT dovolí vysrať sa svojmu psovi, na trávu pred paneláky, kde hocikedy chodia deti??? Prečo nedovolí svojmu psovi, aby sral u neho v byte? Alebo v paneláku pred dverami do jeho bytu? Alebo nech mu dovolí srať na balkóne, nie? Alebo, nech nechá svojho psa srať v obývačke, uprostred izby, nie? Alebo ak s tým psom trebárs aj spí (skutočne to niektorí ľudia robia), prečo mu nedovolí srať rovno do postele, alebo do záchoda? Kde to, preboha, žijeme, že ľudia dovolia srať svojim psom kdekoľvek???????





Psíčkari, je mi z vás na zvracanie. Prosím vás, naučte svojich psov, aby srali u vás doma, vám na koberce, na dlažbu, na parkety, alebo na čokoľvek máte doma. Pre mňa, za mňa, keď tak milujete svoje psy, trebárs si s ich hovnami vymaľujte aj celý byt!!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára