štvrtok 31. januára 2013

Tisíce psích hovien, 30000 kg za rok

Tento post obsahuje odkaz na článok uverejnený na stránke aktualne.sk a je o tom, aké nepredstaviteľné množstvo psov denno-denne serie po Petržalke. Je ich toľko, že za rok 2012 nasrali 30 ton hovien a odpratávanie týchto hovien stálo 78.000,- €.

Ľudia, preboha, kde to žijeme?

http://aktualne.atlas.sk/vlani-vyviezli-z-petrzalky-30-ton-psich-exkrementov/dnes/regiony/

Na stránkach www.trnava.sk sa dá preklikať k evidencii psov na územi mesta.
Je to tento link:

http://egov.trnava.sk/default.aspx?NavigationState=803:1:

Som úprimne šokovaný, že podľa zbežného pohľadu na evidovaných psov, ich tu je 4000 (slovom ŠTYRITISÍC).
 
Ak je v Trnave analogická situácia ako v Petržalke:
5500 prihlásených + neprihlásených 2x viac = 5500+11000=16500 psov, ale len v Petržalke

znamená to, že v Trnave by mohlo byť 4000 prihlásených + 8000 neprihlásených 2x viac = 12000 psov.
Povedzme, že odhad je nadhodnotený, tak povedzme že v Trnave, je okolo 11000 psov.

Ja mám taký názor, že tieto čisla sú obludné a počet psov v Trnave je takmer apokalyptický. Som za radikálne, drastické obmedzenie počtu psov v panelákových bytoch, som za to, aby za nepozbierané psie sračky boli brutálne pokuty a odobratie psa neprispôsobivému majiteľovi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára