nedeľa 1. apríla 2012

Horné Orešany - Smolenice

Dnes nebolo vonku až tak pekne, ale aj tak som išiel na výlet. Najskôr k Orešianskej priehrade a potom smerom do Smoleníc. Na ceste som zbadal neuveriteľnú vec, ktorá ma donútila pred Smolenicami zastaviť auto, otočiť sa a ísť fotiť. Fotil som toto miesto:


Neďaleko cesty je divoká skládka. Ale taká že človeku rozum zastáva, taká, že sa nechce veriť že to je pravda. Poďme si pozrieť fotky.


 roztrieskaný televízor - neobsahuje náhodou toxický odpad?


 odhadom dobrá stovka starých pneumatík

 palubná doska z auta

 sprchovací kút




 kus motora z auta?

 ďalšia rozbitá CRT obrazovka?

 porcelánový trón


Zajtra sa budem snažiť zistiť, do katastra ktorej obce patrí daná skládka, ktorý úrad vykonáva nejaký dozor (?), koho povinnosťou je toto svinstvo odstrániť. O vývoji tejto veci budem informovať na tomto webe. Sám som zvedavý čo zistím.

2 komentáre:

  1. Totalny grc. + dnes na druhej strane oresianskej priehrady mi doslo zle, ked som videl, co tam je popri brehu.. neskutocne..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takyto web by sa hodil aj na Slovensku:

    http://www.ekobydleni.eu/zivotni-prostredi/pomozte-mapovat-cerne-skladky-online

    Pripadne by sa mohol rozsirit tento Cesky aj o Slovensko...

    OdpovedaťOdstrániť