nedeľa 20. novembra 2011

Galéria psích hovien počas rodinnej prechádzky

Dnes sme sa boli s rodinkou vyvetrať do oddychovej zóny Prednádražia pri železničnej trati. Po niekoľkých minútach som stúpil do psieho hovna ja, potom manželka, a potom aj deti.
Niektoré hovná som odfotil - snáď si tieto výtvory svojich miláčikov psíčkari poznajú a prídu ich odpratať - špeciálne kontajnery za nemalé peniaze z mojich daní majú na to predsa k dispozícii.
Poznámka: nefotil som ani zďaleka všetky!




Nasledujúce dve fotky sú exponáty z blizkeho okolia materskej školy na Čajkovského ulici.

  

Hovná sú lokalizované na úzkom páse trávy, medzi chodníkom a plotom materskej školy. Hovná sú teda jeden meter "za plotom", ak sú deti v areále škôlky.
 
Čo však po odchode detí zo škôlky? Osobne som bol svedkom že, aj keď rodič kráča za dieťaťom, nestihol zabrániť situácii, keď jeho dieťa takéto psie hovno chytilo do rúk!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára